FOLLOWERS

Tuesday, February 14, 2012

sticky post: FrIeNdShIp GiVeAwAy - until 14 Feb 2012

assalammualaikum =)

*SCROLL LEBIH KE BAWAH UNTUK ENTRY BARU YA ;-)

GIVEAWAY INI AKAN TAMAT SEBENTAR LAGI, 
PD JAM 12 TGH
HARAP MAKLUM

dah masuk thn ke-4 sy berblogging. tak penah sekalipun anjurkan contest or giveaway mcm bloggers lain. so this time sy dgn berbesar hati menganjurkan FRIENDSHIP GIVEAWAY untuk anda semua :D bkn untuk up bilangan follower atau nak up traffic no no no no... hanya ada 2 sebab utama sy anjurkan giveaway ni:

  1. saya ada 6 barangan best yg sy dapat sebagai pelangan tetap susu wyeth + 1 complete set buku 'bacalah anakku' dlm simpanan. drpd terbiar tak digunakan, baik sy sedekah pd kawan2 bloggers. (oh sungguh suci murni niat mu itu teacher azimah hehehe)
  2. sy suka berkawan, termasuklah menambah kawan...so ini salah satu drpd cara menambah kawan :-)

so cara mudah untuk sy berkawan dgn anda dan menghargai anda sebagai kawan2 saya:

  • be my follower (bertuah untuk mereka yg dah follow)
  • tinggalkan komen dan link blog anda pada post ini ya supaya senang sy menjejak anda ;-)
  • kalau ada lebih dr 7 orang yg joint FRIENDSHIP GIVEAWAY ni, sy akan pilih secara random ok.
  • 7 orang sahabat sy yg bertuah akan sy hubungi secepat mungkin utk dapatkan alamat surat menyurat ya. (kalau sambutan menggalakkan, sy akan cuba tambah lagi hadiah ya. klu blh nak bagi hadiah penghargaan kat semuaaaaaa yg joint giveaway ni kerana sudi menjadi sahabat sy)
  • then lepas sy pos kan hadiah ni, kita dgn rasminya bergelar sahabat ok? walaupun hanya di alam maya....
  • tarikh tamat giveaway ini : 14 Februari 2012
Jom tgk hadiah penghargaan yang sy sediakan:


1) set lengkap buku 'bacalah anakku'


2) yellow meal box from wyeth


3) Lex Bath Towel (WHITE) from wyeth. sgt lembut sesuai untuk anak anda :D


4) Lex Bath Towel (BLUE) from wyeth. sgt lembut sesuai untuk anak anda :D


5) creative play book volume 1 and 3 from wyeth


6) 2 VCD of wordworld and 4 pieces of upin ipin car sticker from wyeth


7) 1 blue face towel from wyeth

8) 2 helai shawl

*dah mcm dapat tajaan dr wyeth plak giveaway ni hahaha...

ok itu dulu. let us be friend ok? ;-)

73 comments:

Syikin said...

Hoyeehhhh i'll be the 1st. Nk adiah no 1 bley.. Sungguh x malu kan.. Ko jgn nk nafikan aku sahabat ko yerrr.. Hehehe

mama said...

yeah..yeah...bestnyer...nak jugak ..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

nak! nak!
tapi nak towel tu sbb yang lain tu dah ade.. hehehe.. i pon pengguna tegar wyeth.

http://alwzbemybaby.blogspot.com/

εïзmmyHazaεïз said...

Salam kenal... saya join yek teacher..

http://mummyirman.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

wokehh dear.. nanti i promote okey

Anonymous said...

Salam kenal dr PU utk teacher Azimah.....

Done follow u...
Nak semua hadiah kat atas kecuali hadiah no 1 sebab dah ada....hehehe leh tak??(tamaknye)

Sy join jugak

http://coratcoretpinkummi.blogspot.com
id follower :PinkUmmi

tqvm

Ina Hashim said...

salam kenal,

nak tumpang join jugak ye sambil kenal-mengenal eratkan silaturrahim :D

http://ourdreamsoflifecontest.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

|| NaFiRaa || said...

Salam kenal dari saya..

Saya bukan sahaja nak menang hadiah2 dia atas.. tapi nak kawan ngan teacher jugak.. harap teacher pon sudi nak kawan dengan saya.. heheehe

ni blog address saya.. jemputlah terjah ke sana..:)

http://lovenafira.blogspot.com/

mekasih~

kakngah said...

salam..
nk berkenalan juga..

http://gengggkapak.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

.:: Mrs Z ::. said...

salam kenal...saya join ye teacher azimah

http://ibupunyacerita.blogspot.com/

Tima kasih ^_^

syakila said...

salam kila join erk

http://nurnuha-syakila.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

Nida said...

As-salam...

Cikgu Nida turut sama ingin menjalinkan ukhuwah buat Teacher Azimah... moga kita sama-sama menjadi pendidik yang berjaya...Insya Allah

http://alongnidar.blogspot.co.nz/2012/01/friendship-giveaway.html

id follower: Nida

terima kasih :)

azelyusoff said...

assalamualaikum.

salam perkenalan buat Teacher Azimah.

http://24-7nay.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

araaa94 said...

assalamualaikum Teacher Azimah..!

saya join untuk memanjangkan lagi ukhwah ini ye, saya berdoa agar semua blogger di sini termasuk Teacher Azimah & family sihat sejahtera selamanya. amin ~

http://masnayli.blogspot.com/2012/01/sticky-post-friendship-giveaway-until.html

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

join

http://zaiikulim.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

sarah said...

join jugak

http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

Unknown said...

join:]
harap bole bagi hadiah kat anak2 buah..hehe
http://cekpipahlifestory.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

mas said...

http://mascontestgiveaway.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Anonymous said...

Kalau tak ada contest pun tetap suka kwn dgn Zimah..friendship forever

www.amindasyurgakasihku.blogspot.com

EraWaTiE said...

http://erawatie18.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Ana Lyana said...

salam kenal..:) Saya join..

http://iwishiwillwin.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

lin~ said...

saya nak jadi cikgu macam teacher (:

http://recycleboxes.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

id follower: lin~

May Allah bless you~

thanks (:

Syeeda said...

slm prkenalan
syeeda join

http://sayangsyeeda.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

aieza said...

as salam..

aieza join..
http://contestandgiveawayblog.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Cikrosecute said...

join...

http://hairulizacontestga.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Pink Lavender said...

hai...

salam kenal teacher azimah...

jom ler singgah blog saya yg baru tuh..

join GA teacher juga...

http://pinknlavender.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

ummi_norseha said...

salam sy join n salam knl jg

http://afiman81.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

follow hope sdi mlwt blog sy

Wanieyra said...

Salam kenal dari saya.

Harap sudi berkawan dgn saya.

http://ummiaffaf.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

mujagirl92 said...

http://mujadafewa.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

muja join :D

nabila azmi said...

comelnye anak=)

cikpuanhady said...

salam kenal dari saya..http://www.ceritaindahkami.com/

kalau sudi, meh tlun klik like http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150485833724677&set=a.10150463338364677.370360.232667634676&type=3&theater

saya pon ada buat ga, jemput join.. http://www.ceritaindahkami.com/2012/01/double-giveaway-by-ceritaindahkamicom.html

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Teacher Azimah...salam perkenalan dr k.atie.blog Azimah ni k.atie senaraikn di bloglist personal k.atie.
Semoga ada rezeki disini.Aminnnn

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/01/friendship-giveaway.html

Cempaka Kuning said...

CK join ye.

Id follower- Cempaka kuning

http://cempakakuningku.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

nenot said...

nenot join :)

http://kisahsinenot22.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Hani Rahman said...

Hi Cikgu ...

Saya nak join jugak ...

id : Honey
http://hanifadhlinaabdulrahman.blogspot.com/

fiQRa said...

salam, sy join sini ya teacher Azimah ;)

id follower: fiQ'Ra

http://fiqrakendet.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

farizah shah said...

Dah join..

http://muhammadshahputra.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway-until-14-feb-2012.html

Hope menang murah rezeki anakku..hehe

jom join Ga sy..:) http://muhammadshahputra.blogspot.com/2012/01/ga-blogshopku.html

Fara said...

join jgk
http://farzly.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html
id:fara
ok

gadis pekan said...

Salam Perkenalan...

joining ur GA:
http://atiezie82.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway-by-teacher-azimah.html

^_^

duniakebahagiaanku said...

http://duniakebahagiaanku.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

join.........

Aine Ainun said...

Salam ppagi Jumaat...
heheeee, nak Join...tapi nampaknya Hadiah lebih kepada anak-anak"..
saya takda anak=)))

takpela, saya follow:: salam perkenalan.....=)

Masya said...

salam perkenalan... saya pun join jugak...

http://masyaamiraaimie.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Ibu Aqmar said...

Salam, nak join sama memeriahkan ga ni.

http://www.akmarwati.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Moga2 adelah rezeki Akma nnt. Amin

Putri Lagu said...

http://liriklagulife.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Anonymous said...

nk join juga, salam kenalan

http://shahida-mysweetlife.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Joel Leslie said...

saya join yee :D hehee. moga-moga ada rezeki saya di GA ni. AMeennnn!

http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

terima kasih :) selamat maju jaya!!

Errah Najwa said...

saya join

http://errahnajwa.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

salam ukhwah

Unknown said...

nana anta semula ye link sis

http://nanakimie.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway_05.html

Kutu said...

salam friendship dr sy cikgu..

http://kutukontest.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

id follower : Puan Kutu

TQ..:)

Miss Nabilah Ismail said...

http://thingstobehappened.blogspot.com/

Ruse Sulaiman said...

salam. follow dan join sini

http://ummiimandancgl.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

nona sani said...

done !! hope luckky..sy tak kisaah hadiaah pe pong..sudii je..hehe:)

http://nonasani.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

mahu win !! huhohoho

Unknown said...

join

http://budakpendekberblogging.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Unknown said...

SALAM PERKENALAN

QUEENPINK JOIN

http://queenroszaliza.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

LYSALAILA said...

http://lysalaila.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

SeputihSalju said...

join

http://karimahabdhamid.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

tq

Mayyonnizz said...

slm, saya datang melawat sebab terbaca komen teacher kat entry saya tadi... tengok2 ada give away ini... saja nak tinggal komen...boleh lah kita berkenal-kenalan.... tak dapat hadiah pun tak apa.... berkawan nak kena ikhlas kan... :))

Murni sungguh hati nak berkawan sampai nak bagi hadiah..:)

a lots of doas goes to u teacher and your family..take care..

mummy alanna.....:))

mR heArt said...

http://duniaakita.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

join gakk

Zalina said...

http://usharapa.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

taufidris said...

join

http://taufidris.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Ummi Nur said...

As'kum..

Teacher, ummi sokong gak:))

http://chaiyuk-princess-nur.blogspot.com/2012/02/ga-friendship.html

tq

Ogy said...

join

http://ogy2112.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Nadratul Syazwana said...

Joined

http://loveyoucontest.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Solehah Shamsuddin said...

Salam perkenalan teacher.. Saya harap teacher dapat jadi kawan saya.. Saya suka berkawan dengan ramai orang.. Kepada kawan-kawan blogger yang sudi berkawan dengan saya, jangan segan-silu untuk menjenguk blog saya ye..tQ.

Love u all!!!

Ini blog saya : http://solehahshamsuddin.blogspot.com/
Ini link entry saya : http://solehahshamsuddin.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

segalanyer kuterima... said...

http://segalanyerkuterima.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

affafkusayang said...

Salam..

saya join

http://affaf-contest.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Shiera Ishak said...

nak join jgak..hehe

http://duniafantasicra.blogspot.com/2012/02/httpiemaelblogspotcom.html

NurulBasyirah said...

Join :)

http://nurulbasyirah.blogspot.com/

We're friend now !

Unknown said...

eika join :)

nice to know you sis :)

BLOG URL : http://eikanurviolet.blogspot.com/

FOLLOWER ID : NUR SYAFIQAH LIYANA

amsa naw said...

join jgk :)

id : asmat
http://2merah1ungu3c.blogspot.com

farizah shah said...

wah ada shawl pulak... huhu....

sheeraY said...

saya nak join jugak =D

http://penyapubercabang.blogspot.com/2012/02/friendship-giveaway.html

Designed by UMIESUEstudio 2014 : TEACHER AZIMAH